Selvbetjening – din online bruger

Første gang du besøger selvbetjeningen, skal du oprettes som bruger.

Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Selvbetjening” på forsiden– når eportalen så åbner op i et nyt vindue – herefter trykkes på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for CPR nummer boksen.

Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail-feltet med en gyldig e-mail adresse, da vi bruger denne mailadresse til at sende et aktiveringslink og senere til at give dig besked, når der er svar på e-portalen fra din læge.

Når du har udfyldt brugeroprettelsesskemaet og har trykket på “Opret mig”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den email-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.

Tryk på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.
Du kan nu logge ind på e-portalen med dit brugernavn (CPR-nummer) samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)

Det er vigtigt at hver enkelt patient bliver oprettet selvstændigt, da vi kun godkender tids- og medicinbestillinger, hvis afsenderen og personen, som henvendelsen omhandler, er den samme.

For information om e-konsultation online, tryk her.

For information om medicinbestilling online, tryk her.

For information om tidsbestilling online, tryk her.